Ar pavyks sumažinti akivaizdžiai orą teršiančių automobilių kiekį keliuose?

Manau kiekvienam vairuotojui ne kartą teko važiuoti juodų ar baltų dūmų platų šleifą paliekantį automobilį, kurį pirmiausia stengiamės aplenkti. Mūsų keliais tokių "garvežių" važinėja 7-10 % visų automobilių, tačiau niekas jų neturi teisės nukreipti susitvarkyti savo variklių. Gali aplinkos apsaugos pareigūnai patikrinti su prietaisais, net skirti baudą (kurios dažnai nesumokamos) ir tuo viskas pasibaigia. Kol kas Seimas tik apsiėmė svarstyti šį mano įstatymo papildymą, kuriame pasiūliau nustatyti aiškias sąlygas, kai ir policijos pareigūnai akivaizdžius "garvežius" galėtų sustabdyti ir nukreipti susitvarkyti variklių. Kol kas tai daroma tik dėl neveikiančių ar papildomų šviesų, per daug užtamsintų automobilio langų, stabdžių ar vairo akivaizdžių gedimų, lyjant ar sningant neveikiančio stiklo valytuvo, nudėvėtomis padangomis ar skleidžiančios per daug decibelų. Visa tai būtų naudinga mažinant užterštumą miestuose (ypač piko metu) ir žinoma gerinant eismo saugumą. Nuoroda į Delfi straipsnį.

2017-09-12

© 2024 Arvydas Anušauskas. Visos teisės saugomos.
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Skaityti daugiau
Statistiniai
Google Analytics
Sutinku